Γεννήθηκε στην Αθήνα το 1954. Σπούδασε στην Σχολή Βακαλό Art & Design στην Αθήνα και στην Bayam Show στο Λονδίνο. Έζησε για πολλά χρόνια στην Ρώμη και συμμετείχε στο κίνημα της transavanguardia του Achille Bonito Oliva. Συνεργάστηκε με τα πρωτοποριακά περιοδικά: «Frigidaire», «Tempi supplementari» και «Nuova ecologia». Στην Αθήνα συνεργάστηκε με τα περιοδικά «Βάβελ», «Τέταρτο» κ.ά. Έχει αναλάβει πλήθος εικονογραφήσεων για βιβλία, περιοδικά, CD κ.ά. Από το 2000 ασχολήθηκε και με την γλυπτική, κατασκευάζοντας έργα από χαλκό μικρών και μεγάλων διαστάσεων.
Διαμαντής Αϊδίνης

Ατομικές εκθέσεις
2015
Ατομική έκθεση •
Αίθουσα Τέχνης Αντί•
Αντίπαρος•
2010
Pupo per oddo •
Γκαλερί Ζουμπουλάκη•
Αθήνα•
2007
Ατομική έκθεση •
Γκαλερί Λόλα Νικολάου•
Θεσσαλονίκη•
2006
Habemus Cactum •
Γκαλερί Ζουμπουλάκη•
Αθήνα•
2005
Η γάτα μέσα μας” του William S.Burroughs", 20 σχέδια •
Γκαλερί Ζουμπουλάκη•
Αθήνα•
2003
Ερωτευμένος Ζωγράφος •
Γκαλερί Ζουμπουλάκη•
Αθήνα•
1999
Αντίο για πάντα •
Foka Art Gallery•
Θεσσαλονίκη•
1994
40's •
Γκαλερί 3•
Αθήνα•
1992
Ήρωες και Πόλεις •
Γκαλερί 3•
Αθήνα•
1989
Ατομική έκθεση •
Ponte Gallery•
Ρώμη•
1983
Ατομική έκθεση •
L'astrolabio Gallery•
Ρώμη•
1980
Ατομική έκθεση •
Doria Gallery•
Ρώμη•
1979
Ατομική έκθεση •
La Feluca Gallery•
Ρώμη•
2015
2010
2007
2006
2005
2003
1999
1994
1992
1989
1983
1980
1979
Κείμενο
Όσο κι αν πλησιάζει επικίνδυνα τα όρια του κλισέ, η δουλειά του Διαμαντή Αϊδίνη έμοιαζε πάντα αδύνατον να καταχωρηθεί, να αρχειοθετηθεί, να οριστεί. Από πολύπλοκες και ογκώδεις ζωγραφικές συνθέσεις σε μικρά χάλκινα παιχνίδια και από εκεί σε μικρά, γρήγορα, ασπρόμαυρα σχέδια. Πάντοτε συνδύαζε εντυπωσιακές τεχνικά κατασκευές και ιδιότυπες ζωγραφικές ανατροπές με σχόλια για τη μαζική κουλτούρα της εποχής μας και τη σύγχρονη τέχνη, έντονο χιούμορ και συχνά, μια γλυκόπικρη μελαγχολία. Ιδιαίτερο ενδιαφέρον έχει το σχόλιο γεμάτο χιούμορ που κάνει για τον κόσμο των εικαστικών. Ο χώρος είναι συνήθως οι αίθουσες κάποιας γκαλερί ή μουσείου. Κοσμικοί και φιλότεχνοι με τα ποτήρια στο χέρι, τεχνοκριτικοί με πικρόχολο ή διερευνητικό ύφος, στυλάτοι γκαλερίστες, εκκεντρικοί ή ευάλωτοι καλλιτέχνες. Με την ευκαιρία αυτών των έργων ο Αϊδίνης σχολιάζει όλη την πρόσφατη (αλλά και όχι τόσο πρόσφατη) ιστορία της τέχνης, με τα έργα του διάστικτα με μινιατούρες γνωστών έργων και εικαστικές σπαζοκεφαλιές. Αλλού φτιάχνει τεράστιες πανοραμικές απόψεις φανταστικών μητροπόλεων γεμάτων με τα σημάδια του σύγχρονου πολιτισμού (επιγραφές, αυτοκίνητα και φυσικά, ανθρώπους). Σε μια εποχή έντονων ζυμώσεων αλλά και κρίσης στον χώρο της τέχνης ο καλλιτέχνης παρεμβαίνει με μια ανάλαφρη χιουμοριστική ματιά που ανοίγει συζητήσεις για τη λειτουργία των πραγμάτων. […]
Θανάσης Μουτσόπουλος
Αναπληρωτής Καθηγητής Ιστορίας της Τέχνης στο Εθνικό Μετσόβειο Πολυτεχνείο.
*Απόσπασμα από το κείμενο του Θανάση Μουτσόπουλο στο βιβλίο «Agenda, 2007 Τα παιχνίδια», Scooter Books, 2006.